مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 10:032014-10-25سياسي

از داشته های امروز زندگی لذت ببرید


زندگی به معنای لذت بردن از داشته های امروز است.

- دکتر ابراهیم اندرخورا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مازندران، اظهار کرد: از گذشته عبرت بگیریم که باید در حال زندگی کنیم و برای آینده برنامه داشته باشیم، این الگویی است جامع برای زندگی کردن که می تواند نشاط و شادمانی و لذت را تضمین کند.

وی افزود: افرادی هستند که به جای لذت بردن از زندگی با شریک زندگی خود تنها به اندوختن سرمایه و سرمایه گذاری برای آینده، زمان را سپری می کنند و آنقدر در مسایل مادی غرق می شوند که گاها فراموش می کنند شریک زندگی آنان هم وجود دارد.

از نظر این افراد فرصت جوانی و بزرگسالی را باید برای جمع کردن سرمایه و اضافه کردن بناها و امکانات زندگی صرف کرد و لذا زندگی این افراد سراسر استرس و افسردگی و فشارهای مختلف روانی است.

اندرخورا ادامه داد: در این مسیر پر از فشارهای عصبی، رابطه عاشقانه با همسر فدای نگرش مادی می شود و فاصله و شکاف عاطفی موجود رابطه ای سرد و بی رحمی را رقم می زند.

در این شرایط زنان از عشق خالی می شوند و کمبودها و نداشته های عاشقانه خود را با مد، مارک و مجالس مهمانی آنچنانی و پرخرج پر می کنند و در نتیجه در فاصله ای نه چندان دور از زندگی مشترک اتفاقات ناخواسته و ناگواری شکل می گیرد که پایان آن جدایی و طلاق رسمی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از داشته های امروز زندگی لذت ببرید

از داشته های امروز زندگی لذت ببرید