مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 09:582014-10-25اقتصادي

هزینه 12 هزار میلیارد تومانی برای خودروهای وارداتی


مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا فرآیند خودروساز شدن یک شرکت و رسیدن به تکامل در این مسیر را درطی 6 مرحله دانست که خودروساز پس از گذراندن این مراحل می تواند به تولید ناب برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، سعید مدنی با اشاره به مراحلی که هر خودروسازی باید طی کند تا به مرحله تکامل برسد افزود: اولین مرحله افزایش تولید است که در سالهای 80 تا 85 برای صنعت خودرو کشور اتفاق افتاد.

مرحله دوم افزایش درصد ساخت داخل است که با این کار قیمت تمام شده محصول کاهش می یابد، مرحله سوم بهبود کیفیت است و مرحله چهارم توسعه محصول است که محصولات جدید باید وارد بازار شوند، مرحله پنجم بالا بردن توان مردم جهت خرید خودرو است که با افزایش و تشویق شرکتهای لیزینگ و فروش اقساطی انجام می شود و مرحله آخر تولید محصول ناب در صنعت خودرو است و این مرحله، تولید سفارشی محصول با حداقل قیمت و حداکثر کیفیت صورت می پذیرد.

مدنی گفت: در مرحله اول توانمندی خوبی وجود دارد و مرحله دوم نیز قطعات زیادی در داخل تولید شده است و بعضی از سازندگان داخلی در حد و اندازه قطعه سازان جهانی هستند و حتی قطعات به سایر کشورها صادر می کنند.

در مرحله افزایش کیفیت نیز روند خوبی را طی کرده ایم و در مقایسه با سال های 79 و 80 که تولید به لحاظ کیفی با مشکلات فراوانی همراه بود الان در وضعیت نسبتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 12 هزار میلیارد تومانی برای خودروهای وارداتی

هزینه 12 هزار میلیارد تومانی برای خودروهای وارداتی