مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 09:382014-10-25اجتماعي

فرماندار بم عنوان کرد حمایت تحصیلی و مشاوره ای از دانش آموزان مستعد بم


آمادگی داریم تا از دانش آموزان مستعد در شهرستان بم حمایت تحصیلی و مشاوره ای داشته باشیم.

- " از بم، محمود ذوالفقاری پیش از ظهر امروز در مراسم تقدیر از رتبه های برتر کنکور 93 اظهار داشت: در زمان حضور بنده در مدیریت آموزش و پرورش بم با راه اندازی کمیته ای ویژه کنکور برنامه ریزی های زیادی داشتیم تا تعداد زیادی از دانش آموزان در رشته های پزشکی و مهندسی در دانشگاه ها پذیرفته شدند.

وی ابراز داشت: شهرستان بم به لحاظ علمی همواره شاهد اوج گیری دانش آموزان در مقاطع مختلف بوده که امیدوارم امسال نیز بتوانیم با یک برنامه ریزی مدون در همه ابعاد شاهد کسب موفقیت در کنکور سال 94 باشیم.

فرماندار بم تصریح کرد: والدین باید در مورد تامین تغذیه سالم و ایجاد محیطی آرام برای تحصیل دانش آموزان اقدام کنند و دانش آموزان نیز با رعایت بهداشت روحی و جسمی اضطراب خود را کاهش داده و به درس خواندن بپردازند.

ذوالفقاری با بیان اینکه همه فضاهای ورزشی آماده ارائه خدمات به دانش آموزان هستند، خاطرنشان کرد: دانش آموزان باید در یک برنامه یک ساله همه موارد لازم از جمله ورزش را در دستور کار قرار دهند تا جسم و روحی آماده و پرنشاط داشته باشند.

وی یادآور شد: آینده این کشور در دستان نسل جوان است و ما برای تربیت این نسل از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم و آمادگی داریم تا از دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار بم عنوان کرد حمایت تحصیلی و مشاوره ای از دانش آموزان مستعد بم

فرماندار بم عنوان کرد حمایت تحصیلی و مشاوره ای از دانش آموزان مستعد بم