مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 09:082014-10-25اقتصادي

دلایل کاهش تولید محصولات رنو در ایران/ جلسه فرانسوی ها با قطعه سازان ایرانی


سخنگوی شورای سیاست گذاری خودرو با تشریح دلایل کاهش و توقف تولید برخی محصولات تولیدی رنو در ایران گفت: مشکلاتی همچون نقدینگی و انتقال پول سبب شده تا رنو تولید برخی محصولات خود در ایران را کاهش دهد و بر این اساس قرار است که در هفته جاری، - جلسه ای با قطعه سازان ایرانی برگزار کند تا جزییات برنامه های خود برای تولید قطعات محصولات جدید را اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ساسان قربانی در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران با تشریح دلایل کاهش و توقف تولید برخی محصولات رنو در ایران گفت: مشکل نقدینگی و انتقال پول از سوی این خودروساز فرانسوی برای کاهش و توقف تولید برخی محصولات اعلام شده است و بر این اساس وعده داده که این مشکلات را برطرف کند؛ چراکه قطعه سازان بسیاری در این میان متضرر شده اند.

سخنگوی شورای سیاستگذاری خودرو افزود: بر این اساس، رنو قرار است در هفته جاری جلسه ای را با قطعه سازان برگزار کند تا در آن، جزییات برنامه خود برای تولید قطعات مربوط به خودروهای جدید در ایران را اعلام نماید؛ اما آنچه مسلم است قطعه سازان از بابت کاهش تولیدات این خودروساز در ایران دچار مشکل شده اند.

وی تصریح کرد: با گذشت زمان، کشورهای تحریم کننده خودرو ایران متوجه شده اند که مسیر اشتباهی را در پیش گرفته بودند و بر این اساس قصد ندارند که برنامه های خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلایل کاهش تولید محصولات رنو در ایران/ جلسه فرانسوی ها با قطعه سازان ایرانی

دلایل کاهش تولید محصولات رنو در ایران/ جلسه فرانسوی ها با قطعه سازان ایرانی