مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 09:082014-10-25سياسي

مشاور استاندار تهران: کشورهای غربی می خواهند باور به عزا را کم رنگ کنند


امروزه عرصه ی نبرد بین ما و دشمنان تغییر کرده و توسعه سرزمینی به توسعه ی فرهنگی تبدیل شده است و مسلما اولویت دشمنان توسعه فرهنگ و فرهنگ گشایی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدعلیرضا مهدوی در همایش بصیرت عاشورایی با بیان این که دغدغه ی مقام معظم رهبری در خصوص سبک زندگی یکی از دغدغه های بزرگ ماست اظهار کرد: امروزه عرصه ی نبرد بین ما و دشمنان تغییر کرده و توسعه سرزمینی به توسعه فرهنگی تبدیل شده است.

وی تاکید کرد: مهمترین حوزه ای که در جنگ نرم تهدید کننده است سبک زندگی است که المان هایی از سبک زندگی دینی و شیعی حذف می شود و در بلندمدت زندگی نسل های بعدی دچار تغییر می شود.

کشورهای غربی با استفاده از سرگرمی ها و بازی های رایانه ای که در فضای مجازی به راه انداخته اند درصدد هستند فرهنگ ها را تغییر دهند.

مشاور فرهنگی استاندار تهران ادامه داد: بیش از 4 هزار سایت فارسی زبان عقاید و افکار جوانان ما را هدف قرار داده است و کشورهای بیگانه قصد دارند که باور به اقامه عزا و عزاداری را کمرنگ کنند و همچنین باور به معاد را کم رنگ کرده و جایگزین آن دنیا محوری شود.

درصددند که امر به معروف و نهی از منکر را محو کنند و آسیب به پیکره ی دین و اعتقاد در جامعه بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاور استاندار تهران: کشورهای غربی می خواهند باور به عزا را کم رنگ کنند

مشاور استاندار تهران: کشورهای غربی می خواهند باور به عزا را کم رنگ کنند