مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 08:332014-10-25ورزشي

برگزاری رقابت های تنیس در کشور باعث ارتقای سطح کیفی تنیس می شود


قهرمان تنیس کشور در رقابت های جام زنده یاد کازرونی گفت: برگزاری این گونه مسابقات می تواند سطح کیفی بازیکنان را ارتقا دهد و امیدوارم مسئولان بیش از پیش این رشته را حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، انوشا شاهقلی شامگاه جمعه پس از قهرمانی در رقابت های جام زنده یاد کازرونی در اصفهان اظهار داشت: مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و برگزاری اینگونه مسابقات در این سطح می تواند کمک زیادی به تنیس کشور کند.

وی افزود: برگزاری اینگونه مسابقات باعث رشد کیفی تنیس کشور می شود انگیزه دیگر بازیکنان نیز بالا برود.

قهرمان تنیس کشور در رقابت های جام زنده یاد کازرونی بیان دشت: من در چند ماه اخیر تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته بودم و تا حدودی از فینالیست شدن خود مطمئن بودم ولی باید بگویم مسابقات سختی بود و در نیمه نهایی و فینال بسیار اذیت شدم.

وی گفت: حریفان من در این دو مرحله بسیار سطح خوبی داشتند ولی مهم این است که من قهرمان شدم و از این مسئله بسیار خوشحال هستم.

شاهقلی درباره جایگاه تیم ملی در آسیا و جهان تصریح کرد: با توجه به کم توجهی مسئولان جایگاه تیم ملی در حد و اندازه خودش است ولی این را مطمئن هستم که می توانیم بیش از این پیشرفت داشته باشیم و امیدوارم مسئولان ورزش توجه بیشتری به این رشته داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رقابت های تنیس در کشور باعث ارتقای سطح کیفی تنیس می شود

برگزاری رقابت های تنیس در کشور باعث ارتقای سطح کیفی تنیس می شود