مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 08:282014-10-25ورزشي

30 تا 40 درصد تعهدات مالی به هیئت ورزشی خوزستان پرداخت شد


مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان از پرداخت شدن 30 تا 40 درصدی تعهد مالی این اداره کل به هیئت های ورزشی استان خبرداد.

- فرامرز کیانی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه مراسم تجلیل از مدال آوران خوزستانی رقابت های آسیایی اینچئون کره جنوبی اظهار کرد: در رقابت های کره جنوبی از خوزستان 14 ورزشکار، مربی و دو همراه شرکت کردند که ورزشکاران ما موفق شدند به دو مدال طلا، دو مدال نقره و سه برنز را به خود اختصاص دهند و برای کشورمان و استان خوزستان افتخار آفرینی کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: معتقد هستم برگزاری هر سه ماه یک بار این برنامه های تجلیل می تواند انگیزه ورزشکاران را برای درخشش در مسابقات مختلف بالا ببرد.

وی تصریح کرد: در سال های گذشته این مراسم سالی یک با برگزار می شد و بعضی اوقات نیز به دلایل مختلف برگزار نمی شد ولی برگزاری این تجلیل ها هر سه ماه یک بار یک ارتقای روحی برای ورزشکاران ایجاد می کنیم.

تقدیر مداوم از مدال آوران کیانی زاده بیان کرد: تقدیر مداوم از ورزشکاران باعث می شود آنها انگیزه بالاتری برای حضوری موثر در مسابقات داشته باشند.

وی در خصوص اشتغال و مسکن ورزشکاران نیز گفت: سعی داریم با دستگاه هایی نظیر اداره کار و سازمان مسکن و شهرسازی که اثرگذارند و می توانند مشکلات ورزشکاران را بهتر برطرف کنند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 تا 40 درصد تعهدات مالی به هیئت ورزشی خوزستان پرداخت شد

30 تا 40 درصد تعهدات مالی به هیئت ورزشی خوزستان پرداخت شد