مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 08:282014-10-25ورزشي

آندو با استقلال به توافق مشروط رسید/ تیموریان ممنوع الخروج می شود!


بازیکن ملی پوش تیم فوتبال استقلال که برای حل مشکلات مالی اش با مدیرعامل این باشگاه دیدار کرده بود، فعلا به توافق مشروط رسید و به تمریناتش ادامه خواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، هرچند مسئولان باشگاه استقلال در تلاش هستند تا مشکلات مالی این باشگاه را مدیریت کنند تا حاشیه ای برای تیم ایجاد نشود اما کار برخی بازیکنان پیچیده شده و نارضایتی آنها را به دنبال داشته است.

آندرانیک تیموریان یکی از این بازیکنان است که از مبلغ وعده داده شده باشگاه بخش عمده ای را دریافت نکرده است.

این بازیکن امروز شنبه برای حل مشکلات مالی اش با بهرام افشارزاده نشستی را برگزار کرد و هر چند به پول نرسید اما قول گرفت بزودی مشکلاتش حل شود.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد اگر تیموریان نتواند مشکلات مالی اش را تا قبل از برگزاری اردوی تیم ملی حل کند، او هم ممنوع الخروج خواهد شد و نمی تواند تیم ملی را در سفر به اردوی آفریقای جنوبی همراهی کند.

مشکلات مالی در حالی باعث نارضایتی تیموریان از باشگاه استقلال شده است که طی روزهای گذشته دو باشگاه سپاهان اصفهان و پدیده مشهد پیشنهادهایی را برای در اختیار گرفتن این بازیکن ارائه کرده اند اما اندو دادن پاسخ نهایی را به حل شدن مشکلات مالی اش در استقلال منوط کرده و هیچ واکنشی نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آندو با استقلال به توافق مشروط رسید/ تیموریان ممنوع الخروج می شود!

آندو با استقلال به توافق مشروط رسید/ تیموریان ممنوع الخروج می شود!