مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 07:382014-10-25سياسي

قیام 15 خرداد ورامین نشأت گرفته از عاشورا است


در گردهمایی هیئات مذهبی پورامین با تأکید بر اینکه قیام 15 خرداد ورامین نشأت گرفته از عاشورا است، اعلام شد: باید مسئولان هیئات مذهبی متوجه باشند که در دهه محرم از مبلغین و کارشناسان مذهبی برای بیان مسائل اسلامی و حادثه کربلا استفاده .

- ورامین - خبرگزاری مهر: در گردهمایی هیئات مذهبی پورامین با تأکید بر اینکه قیام 15 خرداد ورامین نشأت گرفته از عاشورا است، اعلام شد: باید مسئولان هیئات مذهبی متوجه باشند که در دهه محرم از مبلغین و کارشناسان مذهبی برای بیان مسائل اسلامی و حادثه کربلا استفاده کنند و اجازه ندهند برخی به هدف خود که همانا کمرنگ کردن حضور روحانیت در مجالس دینی است، برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عصر جمعه گردهمایی بزرگ مسئولان هیئات مذهبی ورامین با حضور حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، محسن خوانساری فرماندار، حجت الاسلام جواد طاهری امام جمعه خیرآباد، مسئولان و مدیران اجرایی و فعالان هیئات مذهبی در حسینیه ثارالله شهدای گمنام برگزار شد.

محسن خوانساری در این همایش با اشاره به اهمیت عزاداری در نظام اسلامی اظهار داشت: عزاداری دارای جایگاه ویژه و با عظمتی در میان بزرگان و مردم ایران از زمان های دور تاکنون بوده و هیچگاه سوگواری سید و سالار شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیام 15 خرداد ورامین نشأت گرفته از عاشورا است

قیام 15 خرداد ورامین نشأت گرفته از عاشورا است