مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 07:382014-10-25اقتصادي

طرح افزایش قیمت آب و برق کلید خورد/ چیت چیان: نظر نهایی را دولت می دهد


وزیر نیرو با ارائه پیشنهادهای جدیدی برای افزایش قیمت آب و برق اعلام کرد: پیشنهاد وزارت نیرو به تنهایی شرط نیست، زیرا نظر دولت مهم است چرا که این امر نیاز به مصوبه دولت دارد.

- طرح افزایش قیمت آب و برق کلید خورد/ چیت چیان: نظر نهایی را دولت می دهد وزیر نیرو با ارائه پیشنهادهای جدیدی برای افزایش قیمت آب و برق اعلام کرد: پیشنهاد وزارت نیرو به تنهایی شرط نیست، زیرا نظر دولت مهم است چرا که این امر نیاز به مصوبه دولت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حمید چیت چیان امروز در حاشیه همایش مدیران ارشد صنعت آب و برق در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه های وزارت نیرو برای اصلاح قیمت آب و برق به ویژه در سال 1394، گفت: با توجه به فاصله قیمت تمام شده و پولی که از محل فروش آب و برق دریافت می شود صنعت آب و برق دچار مشکل است و به همین دلیل خواهان افزایش قیمت هستیم.

وزیر نیرو با اعلام اینکه پیشنهاد نهایی که برای افزایش قیمت آب و برق تصویب می شود، اهمیت دارد، تصریح کرد: بر این اساس پیشنهاد وزارت نیرو به تنهایی شرط نیست زیرا نظر دولت مهم است چرا که این امر نیاز به مصوبه دولت دارد.

این عضو کابینه دولت تدبیر و امید همچنین در خصوص افزایش بهره وری و کاهش اتلاف انرژی در سطح شبکه برق کشور توضیح داد: در سال جاری قراردادی برای احداث 8000 مگاوات بخش بخار نیروگاه های گازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح افزایش قیمت آب و برق کلید خورد/ چیت چیان: نظر نهایی را دولت می دهد

طرح افزایش قیمت آب و برق کلید خورد/ چیت چیان: نظر نهایی را دولت می دهد