مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 07:382014-10-25دانش

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون ارشد


مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام فهرست اسامی پذیرفته شدگان نهایی انتخاب رشته ظرفیت های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 در روز دوشنبه 5 آبان ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.

- Sanjesh.

org خبر داد.

حسین توکلی در گفت و گو با ایسنا، افزود: بر اساس آمار گزارش شده 63 هزار و 92 داوطلب نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در رابطه با ظرفیت های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته های تحصیلی آزمون ارشد ناپیوسته 93 اقدام کرده اند.

وی از افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در این مرحله خبر داد و اظهارکرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در این مرحله از 24 هزار و 773 نفر به 25 هزار و 25 نفر افزایش پیدا کرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد آزمون دکترا نیز گفت: بر اساس آمارهای گزارش شده اولیه 13 هزار و 973 داوطلب نسبت به انتخاب رشته و تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در رابطه با ظرفیت های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته های تحصیلی آزمون دکترای 93 اقدام کرده اند.

توکلی از افزایش ظرفیت پذیرش در این مرحله خبر داد و افزود: ظرفیت پذیرش دانشجو در این مرحله از 580 نفر به 635 نفر افزایش پیدا کرد.

وی در پایان گفت: تاریخ اعلام فهرست اسامی معرفی شدگان تا چند برابر ظرفیت به منظور شرکت معرفی شدگان در مصاحبه و برر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون ارشد

زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون ارشد