مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 07:282014-10-25ورزشي

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز: اشتباهات فردی کمر تیم دبیری را شکست


اشتباهات فردی مهمترین عامل سه شکست اخیر تیم دبیری بوده و این اشتباهات کمر تیم دبیری را شکسته است.

- فرزین دبیری در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: تیم دبیری در برابر تیم مس سونگون بازی خوبی را انجام داده و تا ده دقیقه به پایان بازی با نتیجه دو بر یک جلو بودیم و موقعیت های ما نسبت به حریف بیشتر بود.

وی گفت: در این بازی توپ و میدان در اختیار تیم دبیری بود و می توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم، ولی متاسفانه با اشتباهات فردی بازی را واگذار کردیم و  این اشتباهات فردی کمر تیم دبیری را شکسته است.

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز گفت: تیم دبیری تبریز برابر تیم های پایا سازه، فرش آرا و مس سونگون مستحق شکست نبوده و ما به نحوه بازی خود نتیجه را واگذار کردیم.

اصغری مقدم مشکلی برای مربیگری ندارد فرزین دبیری در مورد دستورالعمل کمیته فوتسال کشور مبنی بر ممنوعیت فعالیت مربیانی که خود بازیکن هستند، گفت: اصغری مقدم سال گذشته دوره مربیگری فوتسال را سپری کرده و کارت مربیگری دارد و برای هدایت تیم دبیری مشکلی را ندارد.

وی در مورد بازی بعدی تیمش اظهار داشت: تیم دبیری در هفته دهم در تبریز میزبان تیم شهروند ساری است که از یک مربی خوب به نام ابطحی سود می برد و در تلاش هستیم در این بازی به پیروزی رسیده و با برد به تعطیلات رویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز: اشتباهات فردی کمر تیم دبیری را شکست

مدیر عامل باشگاه دبیری تبریز: اشتباهات فردی کمر تیم دبیری را شکست