مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 06:082014-10-25سياسي

پیشنهاد رهبر ارکستر مجلسی به دولتمردان/ از شیپور صلح استفاده کنید


رهبر ارکستر مجلسی تهران با اشاره به استقبال مخاطبان از کنسرت «شیپور صلح»، اجرای بین المللی این اثر را یکی از تاثیرگذارترین ابزار دولت در راستای دیپلماسی فرهنگی ارزیابی کرد.

- رهبر ارکستر مجلسی تهران با اشاره به استقبال مخاطبان از کنسرت شیپور صلح ، اجرای بین المللی این اثر را یکی از تاثیرگذارترین ابزار دولت در راستای دیپلماسی فرهنگی ارزیابی کرد.

بردیا کیارس در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اجرای کنسرت شیپور صلح فقط به همان تک اجرای برج میلاد ختم نخواهد شد، تاکید کرد: با توجه به استقبالی که مخاطبان از این برنامه داشتند بنا داریم اجراهای دیگری را از این کنسرت در تهران داشته باشیم .

البته این امر مستلزم داشتن یک برنامه ریزی مناسب و اسپانسر دولتی یا غیر دولتی برای تامین هزینه های جاری ارکستر است که اگر این امکان میسر شود به طور حتم به همان میزان نیز اجراهای ما بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: در اجرایی که روز شنبه 26 مهر ماه در مرکز همایش های برج میلاد داشتیم یونسکو و بنیاد رودکی نهادهای حمایت کننده اجرای برنامه بودند و به طور طبیعی با توجه به تعداد زیاد نوازنده های ارکستر با کیفیت مورد نظر ما، لازم است که حامیان دیگری نیز حضور داشته باشند تا ما بتوانیم با خیال راحت نسبت به برگزاری این کنسرت ها اقدام کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد رهبر ارکستر مجلسی به دولتمردان/ از شیپور صلح استفاده کنید

پیشنهاد رهبر ارکستر مجلسی به دولتمردان/ از شیپور صلح استفاده کنید