مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 06:082014-10-25اجتماعي

اول ساخت وساز می کنیم بعد به فکر نقشه می افتیم!


در عصر خودرو شهر ایلام نیز از پدیده ی ترافیک یا بهتر بگوییم، ازدیاد خودرو در خیابان هایی که گنجایش این همه وسیله را ندارد، مصون نمانده است و هرازگاهی نیز در فرمانداری جلساتی به نام «شورای ترافیک» - در عصر خودرو شهر ایلام نیز از پدیده ی ترافیک یا بهتر بگوییم، ازدیاد خودرو در خیابان هایی که گنجایش این همه وسیله را ندارد، مصون نمانده است و هرازگاهی نیز در فرمانداری جلساتی به نام شورای ترافیک تشکیل می شود که نه مصوبات آن مشخص است و نه تغییری محسوس در سطح شهر انجام می گیرد.

خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، میزگردی را با حضور برخی اعضای شورای ترافیک ایلام برای بررسی این موضوع تشکیل داد.

سرگرد محسن ناصری جانشین پلیس راهور ایلام در میزگرد بررسی علل و عوامل ترافیک شهر ایلام و ارائه راهکار های کنترل ترافیک اظهار کرد: در زمینه زیرساخت ها در شهر ایلام مشکلات زیادی داریم و پلیس مجبور است با برخورد و تشدید کنترل ها، به دنبال جبران این مشکل باشد.

ناصری ادامه داد: کمبود فضای خیابان ها و معابر برای عبور خودروها موجب شده مردم احساس کنند پلیس یک جانبه برخورد می کند و فقط به دنبال جریمه و اعمال قانون است، اما می دانیم که فضای ناکافی خیابان ها موجب برخی تخلفات ناخواسته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اول ساخت وساز می کنیم بعد به فکر نقشه می افتیم!

اول ساخت وساز می کنیم بعد به فکر نقشه می افتیم!