مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 06:032014-10-25سياسي

منابع بیستمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی تهیه و منتشر شد


مسئول گروه پژوهش های قرآنی و حدیثی المصطفی گفت: منابع المپیاد قرآنی المصطفی از سه منبع تفسیری؛ از سه مفسر شیعی مرحوم طبرسی، مرحوم علامه طباطبایی و آیت الله مکارم شیرازی انتخاب شد.

- " از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل قرآن و حدیث المصطفی، حجت الاسلام محمدحسین رفیعی بیان کرد: یکی از اهداف جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی آشنایی طلاب با معارف و دانش های قرآنی و حدیثی طی یک دوره و در طول سنوات تحصیل آنها است.

وی استفاده از متون اصیل حوزوی را یکی از سیاست های برگزاری جشنواره دانست و تصریح کرد: همواره در طول سال های گذشته بر این سیاست استوار بودیم که منابع جشنواره از کتب و تالیفات مفسران و اندیشمندان بزرگ شیعی استفاده شود.

مسئول گروه پژوهش های قرآنی و حدیثی المصطفی بیان کرد: با توجه به توسعه جشنواره قرآنی و حدیثی و برگزاری آن میان تمام مقاطع تحصیلی و نیز افزایش زبان های مختلف؛ برگزاری، سیر مطالعات تفسیر قرآن کریم به عنوان اساس کار در بخش کتبی جشنواره قرار گرفت که بر همین مبنا، منابع و متون جشنواره تهیه و تنظیم شد.

وی عنوان کرد: منابع جشنواره از سه منبع تفسیری از سه مفسر عالیقدر شیعی مرحوم طبرسی، مرحوم علامه طباطبایی و آیت الله مکارم شیرازی انتخاب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منابع بیستمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی تهیه و منتشر شد

منابع بیستمین جشنواره قرآنی و حدیثی المصطفی تهیه و منتشر شد