مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 05:232014-10-25بين الملل

پوتین آمریکا را به تضعیف ثبات جهانی متهم کرد


رییس جمهوری روسیه در سخنانی تاکید کرد که جهان هر روز به مکان خطرناک تری تبدیل می شود چرا که آمریکا تلاش می کند تا اراده خود را بر سایر کشورها تحمیل کند و روسیه از این امر تبعیت نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه در سخنرانی احساسی خود در مقابل کارشناسان سیاست بین الملل از دولت ایالات متحده آمریکا به دلیل آنچه وی نقض قوانین بین الملل و استفاده یک جانبه از زور خواند، به شدت انتقادکرد.

پوتین تاکید کرد: چنانچه آمریکا تمایل خود را برای سلطه ابدی رها نکند در آن صورت امیدها برای برقراری صلح و توسعه با ثبات کمرنگ خواهد شد و نظم جهانی فرو خواهد پاشید.

پوتین گفت: آمریکا و متحدانش تلاش می کنند تا جهان را برای نیازهای خود طراحی کنند و این روند از پایان جنگ سرد آغاز شده و آن ها با استفاده از فشار اقتصادی و نیروهای نظامی و اغلب حمایت از گروه های تندرو به اهداف خود دست یافته اند.

وی با اشاره به جنگ های عراق، لیبی و سوریه گفت که این جنگ ها نمونه ای از اقداماتی است که به هرج ومرج انجامید و واشنگتن و متحدانش را در جنگ با نتایج سیاست هایشان باقی گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین آمریکا را به تضعیف ثبات جهانی متهم کرد

پوتین آمریکا را به تضعیف ثبات جهانی متهم کرد