مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 05:182014-10-25اقتصادي

رانش آزادراه تهران ـ شمال عامل بروز سیلاب در نوشهر و چالوس


شمال و سقوط دامنه های لغزشی عامل بروز سیلاب اخیر در نوشهر و چالوس است.

- رانش آزادراه تهران ـ شمال عامل بروز سیلاب در نوشهر و چالوس معاون سازمان جنگل ها اعلام کرد: رانش دو بخش از آزاد راه تهران - شمال و سقوط دامنه های لغزشی عامل بروز سیلاب اخیر در نوشهر و چالوس است.

دکتر پرویز گرشاسبی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: براساس بررسی های که طی روزهای اخیر در مسیر آزادراه تهران ـ شمال انجام شده مشخص شد متاسفانه این آزادراه در حوالی چالوس و نوشهر در منطقه رانشی احداث شده که سقوط دامنه های رانشی به سمت پایین و مسدود کردن پل های موجود بر روی آزادراه سبب بروز سیلاب اخیر در این منطقه شده است.

به گفته وی، پیمانکار آزادراه تهران ـ شمال در این منطقه تمهیدات لازم را برای مهار دامنه های لغزشی که بر اثر جاده کشی در آن ناحیه ایجاد شده انجام نداده اند به همین دلیل بارندگی های اخیر موجب لغزش و رانش آن شده است.

معاون سازمان جنگل ها با انتقاد از طراحی و اجرای غیر مهندسی آزادراه تهران ـ شمال در این ناحیه تصریح کرد: پیمانکار حتما باید تمهیدات لازم را برای جلوگیری از این اتفاق انجام می داد که این حادثه نشان می دهد هیچیک از اقدامات کنترلی برای مهار رانش انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانش آزادراه تهران ـ شمال عامل بروز سیلاب در نوشهر و چالوس

رانش آزادراه تهران ـ شمال عامل بروز سیلاب در نوشهر و چالوس