مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 آبان 1393 ساعت 00:082014-10-24ورزشي

مدرس بین المللی فوتبال: توجه به تیم های پایه سبب توسعه فوتبال می شود


مدرس بین المللی فوتبال کشورمان گفت: اهمیت دادن به تیم های پایه سبب رشد و توسعه فوتبال کشور می شود.

- " در شهرستان ساری بیان داشت: در صورت اهمیت دادن مدیران باشگاه ها به تیم های پایه، فوتبال کشورمان به مرور زمان توسعه می یابد.

وی با اشاره به اینکه تیم های باشگاهی در حال حاضر فقط به دنبال نتیجه هستند، افزود: در ابتدای هر لیگ مدیران و مربیان تیم ها به دنبال بازیکنانی هستند که سال گذشته در لیگ نمایش خوبی داشتند.

مدرس بین المللی فوتبال کشورمان ابراز داشت: به جای اینکه هزینه هنگفتی برای یک بازیکن متقبل شویم مدیران باشگاه ها به فکر توسعه و گسترش تیم های پایه خود باشند.

قزل سفلو ظرفیت فوتبال کشورمان را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: این ظرفیت زمانی جواب می دهد که از نظر امکانات نرم افزاری و سخت افزاری و غیره در کشور خوب باشیم.

وی گفت: اگر مدیران باشگاه ها توجه و نگاه ویژه ای از هر نظر به تیم های پایه نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید داشته باشند و هیچ تفاوتی با تیم بزرگسالان قائل نشوند، نتیجه سرمایه گذاری چند سال فعالیت را خواهند دید.

قزل سفلو درباره عدم نتیجه گیری تیم های پایه فوتبال کشور در آسیا اذعان داشت: بی اهمیتی مسئولان، عدم شناخت مربیان به بازیکنان و بی برنامگی، عدم همکاری برخی تیم ها با کادر فنی و غیره از علل ناکامی تیم ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرس بین المللی فوتبال: توجه به تیم های پایه سبب توسعه فوتبال می شود

مدرس بین المللی فوتبال: توجه به تیم های پایه سبب توسعه فوتبال می شود