مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 22:182014-10-24فرهنگي

مدیر انجمن سینمای جوان قم: هشت نوشت مظلومیت شهدا را نشان داد


مدیر انجمن سینمای جوان استان قم با اشاره به حمایت نکردن برخی دستگاه ها از برگزاری این مسابقه در قم گفت: مسابقه فیلم نامه نویسی هشت نوشت، مظلومیت شهدا را بیش از پیش به ما نشان داد.

- " از قم، رضا ابوذر جمعه شب در آیین اختتامیه نخستین مسابقه فیلم نامه نویسی هشت نوشت که در تالار شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقه در اردیبهشت ماه سال جاری فراخوان شد که در مدت زمان کوتاهی، 84 فیلم به دبیرخانه این مسابقه رسید.

وی افزود: آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره توسط مهدی سجاده چی، حسین خورشیدی و جواد یغموری در انجمن سینمای جوانان به داوری گذاشته شد و در نهایت 10 نفر به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

مدیر انجمن سینمای جوان استان قم با تاکید براینکه مسابقه فیلم نامه نویسی هشت نوشت کاری ارزشمند و حرکتی بزرگ بود، گفت: به نتایج خوبی دست یافتیم و توانستیم منابع غنی برای تولید فیلم های دفاع مقدس تهیه کنیم.

وی تصریح کرد: در برگزاری این مسابقه، موسسه راویان فتح، حوزه هنری، سازمان فرهنگی هنری شهرداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با انجمن سینمای جوان استان قم همکاری کردند.

ابوذر از برگزاری جلسات خاطره گویی رزمندگان دفاع مقدس و قرار دادن منابع مکتوب در اختیار فیلم نامه نویسان خبر داد و گفت: امیدواریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر انجمن سینمای جوان قم: هشت نوشت مظلومیت شهدا را نشان داد

مدیر انجمن سینمای جوان قم: هشت نوشت مظلومیت شهدا را نشان داد