مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 21:382014-10-24فناوري

فیبر نوری پاشنه آشیل نسل سوم ارتباطی شد


مدیر عامل اپراتور چهارم با اشاره به این که راه اندازی نسل های سوم و چهارم ارتباطی نقطه شروع کار فیبر نوری در کشور به حساب می آید گفت: در صورت راه اندازی 3G و 4G به هیچ وجه خدمات مربوط به آن را نمی توان روی بستر رادیویی کشور ارائه داد و حتما باید این خدمات از طریق فیبر ارائه شود.

- محسن باقری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به این که شرکت ایرانیان نت در رابطه با استفاده از شبکه فیبر نوری در نمایشگاه تلکام با رایتل رایزنی هایی انجام داد، اظهار کرد: ایرانیان نت به شرکت رایتل اعلام کرده که فیبرهای نوری سطح تهران آماده بهره برداری است و این شرکت در صورت تمایل می تواند از این بسترها استفاده کند.

وی افزود: در هر صورت اپراتورهای تلفن همراه که می خواهند نسل های بالاتر ارتباطی مانند 3G و 4G را ارائه دهند در نهایت مجبور به استفاده از فیبر نوری می شوند.

او درباره عدم تمایل اپراتورها به بستن قرارداد با ایرانیان نت تا به حال خاطرنشان کرد: این عدم تمایل در درجه اول به عدم اطمینان نسبت به STABLE بودن فیبرهای نوری بازمی گردد.

مدیر عامل شرکت ایرانیان نت با اشاره به این که فرهنگ تشریک منابع در ایران جا نیفتاده است، تصریح کرد: شرکت های ایرانی حاضر نیستند از منابع سایر شرکت ها استفاده کرده و منافع خود را به منافع دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیبر نوری پاشنه آشیل نسل سوم ارتباطی شد

فیبر نوری پاشنه آشیل نسل سوم ارتباطی شد