مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 20:532014-10-24ورزشي

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در اولین جمعه آبان


جلوگیری از تحصیل 36 نفر از بین 3772 بورسیه،آمار منتشرشده از سوی پزشکی قانونی در ارتباط با تلفات حوادث رانندگی در جاده های پرخطر و چند خبر ورزشی، - پربحث ترین اخبار وزارت علوم طی اطلاعیه ای درباره نتیجه بررسی وضعیت بورسیه های تحصیلی اعلام کرد که از تعداد 3772 نفر بورسیه شده بین سال های 88 تا 92 بورسیه 508 نفر لغو شده اما با پرداخت هزینه مجاز به ادامه تحصیل هستند و فقط از تحصیل 36 نفر جلوگیری می شود.

ماهینی: خوشحالی بازیکنان از رفتن دایی را ندیدم/ کارت مان اشکال دارد، از جبهه که فرار نکرده ایم!" بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس که راهی ملوان شده گفت: بعد از رفتن علی دایی، من ندیدم بازیکنان خوشحالی کنند.

ناظر فدراسیون فوتبال گفت: دروازه بان تیم فوتبال پیکان در دیدار مقابل تراکتورسازی واکنش خوبی نسبت به هواداران داشت که باعث شد آنها ساکت شوند.

وزارت خارجه انگلیس: به ایران سفر نکنید خطرناک است/دارندگان تابعیت دوگانه هم به ایران نروند" وزارت امور خارجه انگلیس از اتباع خود و نیز دارندگان تابعیت دوگانه انگلیسی-ایرانی خواست از آنجایی که مسافران خارجی انگلیسی بیش از هر ملیت دیگری در ایران در خطر هستند، تا حد ممکن به ایران سفر نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در اولین جمعه آبان

پربحث ترین اخبار خبرگزاری فارس در اولین جمعه آبان