مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 20:332014-10-24اجتماعي

مدیر آموزش و پرورش آمل خبر داد وجود 15 مدرسه هیئت امنایی در آمل


مدیر آموزش و پرورش آمل تعداد مدارس هیئت امنایی این شهرستان را 15 مدرسه دانست.

- " در آمل با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم ابراز داشت: با فرارسیدن ماه محرم برنامه های مدونی برای استفاده دانش آموزان از فضایل و معنویات آن داریم.

وی ادامه داد: سعی داریم با حضور روحانیون مجرب محافل مذهبی و دینی تاثیرگذاری را در مدارس برگزار شود البته در دهه غدیر امسال نیز 10 روحانی مبلغ دارای مدرک دانشگاهی و سطح بالای حوزوی در مدارس این شهرستان حضور داشتند و می خواهیم طلاب حوزه های علمیه به صورت عملی وارد جمع دانش آموزان شوند.

محمدنسب مهم ترین رویداد این شهرستان در ابتدای سال تحصیلی جدید را برگزاری اردوی معنوی و فرهنگی راهیان نور دانش آموزی به مناطق غرب کشور دانست و اذعان داشت: در این اردو 400 فرهنگی و دانش آموز در قالب هشت اتوبوس به مناطق عملیاتی و هشت سال دفاع مقدس اعزام شدند.

وی در زمینه عملیات عمرانی آموزش و پرورش آمل در سال تحیلی جدید یادآور شد: تخریب و بازسازی دو پروژه مدرسه ابتدایی شهید پوریان در منطقه کلاکسر و دبستان جوادالائمه در بلوار شیخ فضل الله نوری خیابان نور را پیش بینی کرده و به مسئولان پیشنهاد کردیم همچنین هشت پروژه عمرانی مدارس در این شهرستان وجود دارند که برخی در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر آموزش و پرورش آمل خبر داد وجود 15 مدرسه هیئت امنایی در آمل

مدیر آموزش و پرورش آمل خبر داد وجود 15 مدرسه هیئت امنایی در آمل