مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 20:332014-10-24سياسي

فارس گزارش می دهد صندلی های خالی انجمن شعر و ادب سوادکوه در انتظار شاعران


انجمن شعر و ادب شهرستان سوادکوه با سابقه پرورش شاعران مطرح متاسفانه با نبود اقبال شایسته شاعران مواجه است.

- "" در سوادکوه، شهرستان سوادکوه که دارای سابقه کهن فرهنگی و تاریخی است در زمینه پرورش شاعران نیز به صورت قابل توجهی مورد نظر کارشناسان قرار دارد.

پویایی یا رکود فعالیت فرهنگی به مسائل متنوعی نیاز دارد که شرایط اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و نحوه فعالیت هنرمندان و نوع نگاه آنها به جامعه، بخشی از دلایل توسعه یا عدم توسعه در آن است.

انجمن های شعر، نمایش، هنرهای تجسمی و خوشنویسی، تعدادی از انجمن هایی هستند که فعالیت هدفمند آنها می تواند علاوه بر خلق آثار فرهنگی و هنری، نقش خاصی را در کاهش ناهنجاری ها و توسعه فعالیت شهروندی و فرهنگی و اجتماعی ایفا کند.

حضور ده ها شاعر سوادکوهی در انجمن شعر و ادب در اواخر دهه 70 و اوایل دهه 80 و صندلی های خالی انجمن شعر و ادب دهه 80 و 90 می تواند موضوع مناسبی برای پیگیری باشد تا با شناخت علل به چاره جویی پرداخت.

* برگزاری انجمن شعر اطلاع رسانی شود یکی از مسئولانی که سابقه دو دوره ریاست بر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه را در کارنامه خود دارد در گفت وگو با خبرنگار " در سوادکوه، گفت: شاعران سوادکوهی همواره از نخبگان این حوزه در استان مازندران بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد صندلی های خالی انجمن شعر و ادب سوادکوه در انتظار شاعران

فارس گزارش می دهد صندلی های خالی انجمن شعر و ادب سوادکوه در انتظار شاعران