مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 20:282014-10-24فرهنگي

اسدالله شعبانی ماجراهای موش قلقلی را سرود


مجموعه شعر 2 جلدی ماجراهای موش قلقلی سروده اسدالله شعبانی برای گروه سنی کودک منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات  با عنوان موشی ما یه چتر داره و موشی ما یه تور داره ، نام گذاری شده است که به تازگی برای چاپ اول سال 93 از سوی واحد کودک و نوجوان مؤسسه نشر و تحقیقات ذکر برای گروه سنی کودک، منتشر و روانه بازار نشر شده است.

  مجموعه شعر موشی ما یه تور داره هم اینگونه است که در یک روز خوب و آفتابی، موشی قصه ما تورش را برمی دارد و به دشت سبزی می رود.

او می خواهد پروانه ها را شکار کند.

داستان به صورت سرایش شعر اینگونه آغاز می شود: موشی ما یه تور داره با آن می خواد چه کار کنه؟ می خواد بره با تور خود پروانه ای شکار کنه تو موشی چی کم داره؟ یه دسته چوبی می خواد موشی می گرده، همه جا یه تکه چوب گیرش می آد مجموعه شعر موشی ما یه چتر داره به این گونه است که هوا ابری بوده و موشی چترش را برمی دارد و با گربه نازنازی اش به صحرا می رود تا قدم بزند.

ناگهان باران شر شر می بارد.

    داستان به صورت شعرگونه این گونه شروع می شود: هوا کمی ابری شده می خواد که بارون بباره موشی که خیلی خوشحاله چتری داره، برمی داره یه گربه هم داره موشی خط خطی و نازنازیه گربه واقعی که نیست گربه اسباب بازیه بر اساس این گزارش، طرح و نقاشی دو مجموعه کتاب های ماجراهای موش قلقلی توسط ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدالله شعبانی ماجراهای موش قلقلی را سرود

اسدالله شعبانی ماجراهای موش قلقلی را سرود