مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 19:282014-10-24ورزشي

رییس هیئت بسکتبال گلستان: عدم توان مالی علت انصراف تیم بهشت هیرکان بوده است


رییس هیئت بسکتبال استان گلستان گفت: عدم توان مالی تیم بسکتبال بهشت هیرکان علت انصراف این تیم برای شرکت در مسابقات لیگ برتر بوده و این انصراف به صورت کتبی به فدراسیون بسکتبال هم اعلام شد.

- " از گرگان، ابراهیم کریمی امشب در جمع خبرنگاران در خصوص اعلام انصراف تیم بسکتبال بهشت هیرکان از شرکت در رقابت‎های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‎های کشور در سال جاری اظهار کرد: متاسفانه به دلیل اینکه حامی دوم تیم بسکتبال تیم بهشت هیرکان برای ادامه حمایت در فصل جدید اعلام آمادگی نکرد و حامی نخست هم توان مالی را برای کمک نداشت به طور رسمی اعلام انصراف خود را برای شرکت در مسابقات به صورت کتبی اعلام کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این انصراف به فدراسیون هم اعلام شده یا خیر، گفت: بله این انصراف به صورت رسمی به فدراسیون هم اعلام شده است.

برای شرکت مجدد تیم در لیگ برتر هیچ قولی نمی‎توان داد رییس هیئت بسکتبال استان گلستان خاطرنشان کرد: ما پیگیر هستیم و با توجه به اینکه تعدادی از این بازیکنان بدون تیم مانده‎اند نامه‎ای را به فدراسیون فرستادیم و دوشنبه هفته جاری هم به صورت حضوری در فدراسیون حاضر می‎شوم تا در دسته یک یا در دسته دو گرگان یک تیمی داشته باشیم که این بازیکنان بدون تیم نمانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیئت بسکتبال گلستان: عدم توان مالی علت انصراف تیم بهشت هیرکان بوده است

رییس هیئت بسکتبال گلستان: عدم توان مالی علت انصراف تیم بهشت هیرکان بوده است