مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 19:082014-10-24اقتصادي

مدیر بنیاد مسکن زنجان: منازل روستایی زنجان با زلزله 4 ریشتری تخریب می شوند


مدیر بنیاد مسکن شهرستان زنجان با اشاره به خطرات منازل غیر مقاوم گفت: در صورت وقوع زلزله 4 ریشتری این منازل تخریب می شوند.

- محمدرضا شکیبایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه واحدهای روستایی از مقاومت چندانی برخوردار نیستند، اظهار کرد: از سال 1384 مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در سال 1384 تنها 11 درصد از واحدهای روستاهای مقاوم بودند، تصریح کرد: تاکنون 50 درصد از واحدهای مسکونی روستایی در طی هشت سال گذشته مقاوم سازی شده است.

شکیبایی با بیان اینکه 21 هزار و 506 واحد مسکونی روستایی در شهرستان زنجان وجود دارد، تاکید کرد: با ابلاغ بودجه سال جاری روستاییان می توانند اقدام به مقاوم سازی منازل خود کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه افراد دارای شرایط می توانند از طریق بانک های عامل وام خود را دریافت کنند، اضافه کرد: هماهنگی های لازم برای ارائه مطلوب خدمات به روستاییان در نظر گرفته شده است.

شکیبایی با اشاره به وجود 268 روستا در شهرستان زنجان اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی ها منازل روستایی دارای مقاومت کم برای بازسازی به بانک ها معرفی شده اند.

وی با اشاره به اینکه خانه های روستایی غیر مقاوم توانایی مقاومت در برابر زلزله را ندارند، تاکید کرد: در صورت وقوع یک زلزله چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر بنیاد مسکن زنجان: منازل روستایی زنجان با زلزله 4 ریشتری تخریب می شوند

مدیر بنیاد مسکن زنجان: منازل روستایی زنجان با زلزله 4 ریشتری تخریب می شوند