مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 17:332014-10-24سياسي

ایجاد شکاف در بین اعضای "جیش العدل"


استاندار سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار آمریکایی گفت: افراد فریب خورده ای که در این منطقه منجر به تحرکات و ناامنی ها می شوند هیچ شباهتی به گروه داعش ندارند و شواهد گواه بر این است که این افراد ایرانی هستند و در ایران زندگی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازارسالی روز پنجشنبه روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان در گفتگو با اسکات پیترسون خبرنگار روزنامه آمریکایی کریستین ساینس مانیتور اظهار امیدواری کرد توجه رسانه های خارجی به کشور ایران و اشاعه اطلاعات آنها در تنویر افکار جهانیان مؤثر واقع شود و واقعیت ایران با توجه به پیشینه تاریخی آن برای جهانیان روشن شود.

وی در خصوص استان سیستان و بلوچستان افزود : این منطقه با قدمت 5200 ساله دارای تمدنی غنی است که قابل کتمان نیست و از لحاظ تاریخی و فرهنگی همین بس که شهر سوخته در این استان ثبت جهانی شده است .

وی تصریح کرد: گفتگوی تمدن ها و جهان عاری از خشونت از خصایص ایرانیان است و امید دارم این موضوع و آنچه رسالت خبرنگاری است به گوش جهانیان رسانیده شود.

مهندس هاشمی در پاسخ به سوال این خبرنگار درخصوص ناامنی های استان گفت : ما در جوار کشور افغانستان قرار داریم که سالانه 10 هزار تن مواد مخدر در آن تولید می شود و همین امر باعث شده دو سوم تحرکات و ناامنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شکاف در بین اعضای "جیش العدل"

ایجاد شکاف در بین اعضای "جیش العدل"