مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 13:482014-10-24دانش

تبدیل علم به ثروت با استفاده از علوم بین رشته ای


مدیر گروه بیوفیزیک و بیوشیمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اشاره به اینکه علوم بین رشته ای جزو علوم کاربردی هستند، گفت: هدف از تشکیل این گروه علمی تبدیل علم به ثروت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، جمشید خان چمنی در مراسم اولین سالگرد تاسیس گروه بیوشیمی و بیوفیزیک دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با اشاره به اینکه این دانشگاه به عنوان قطب بیوفیزیک و بیوشیمی کشور شناخته شده، عنوان کرد: بیش از 70 مقاله بین المللی ISI با کیفیت و کتاب های دانشگاهی متعدد توسط دانشجویان گروه بیوفیزیک و بیوشیمی این دانشگاه به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه گروه بیوفیزیک و بیوشیمی این دانشگاه به عنوان اولین علوم بین رشته ای در شاخه علوم پایه در کشور پایه ریزی شده خاطرنشان کرد: 26 دانشجو در مقطع دکتری در دانشگاه های معتبر داخلی و بین المللی فارغ التحصیل شده و با ارائه الگوهای نوین در شاخه تخصصی بیوفیزیک، مورد تایید استادان بنام خارج از کشور شده اند.

خان چمنی با اشاره به اینکه دانشجویان این گروه چند اختراع ملی و بین المللی را به ثبت رسانده اند، تصریح کرد: در حال حاضر 583 دانشجو کارشناسی بیوشیمی و بیوفیزیک و 131 دانشجو کارشناسی ارشد بیوفیزیک در این گروه در حال تحصیل در این گروه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل علم به ثروت با استفاده از علوم بین رشته ای

تبدیل علم به ثروت با استفاده از علوم بین رشته ای