مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 13:432014-10-24پزشكي

200 هزار بیمار مصروع مقاوم به درمان در ایران


دستگاهی که برای مراحل درمان بیماران صرع مقاوم به درمان استفاده می کردیم تقریبا 30 تا 40 برابر افزایش قیمت داشته است و این دستگاه نقش مهمی در تشخیص درست بیمارانی که کاندید عمل جراحی هستند، - دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه اصفهان، حسین پاکدامن در نخستین کنگره بین المللی صرع مقاوم به درمان اظهار کرد: حدود 600 هزار بیمار مصروع در ایران داریم که از این تعداد 200 هزار بیمار مقاوم به درمان هستند و این کنگره درباره درمان صرع های مقاوم به درمان صحبت می کند.

طبیعتا اشکالات زیادی حتی در مراکز بزرگ دنیا در تشخیص و درمان این نوع صرع ها مطرح است که منجر به عوارض بسیار جسمی و روحی برای بیماران می شود.

وی ادامه داد: سعی می کنیم در این کنگره چهار روزه در خصوص آخرین روش های تشخیصی صرع و به ویژه صرع های مقاوم به درمان و آخرین روش های درمانی صحبت کنیم.

رییس انجمن متخصصان اعصاب ایران با اشاره به روش تحریک عصب واگ برای درمان صرع های مقاوم به درمان در ایران، اضافه کرد: زمانی که درمان طبی بر روی بیماران مبتلا به صرع نتیجه نداشته باشد از روش های دیگری مانند تحریک عصب واگ استفاده می شود که با این روش بین 40 تا 50 درصد از بیمارانی که صرع آنها غیرقابل کنترل بود، کنترل شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 هزار بیمار مصروع مقاوم به درمان در ایران

200 هزار بیمار مصروع مقاوم به درمان در ایران