مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 12:382014-10-24سياسي

امام جمعه فلاورجان: استکبار اسید را به چهره حجاب می پاشد


استکبار در اجرای پروژه های خیانت کارانه خود به دنبال این است که حجاب را از میان بردارد و با پاشیدن اسید به افراد با حجاب در واقع اسید را به چهره حجاب می پاشد.

- " از فلاورجان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قدوسی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر فلاورجان در مصلای این شهر ضمن سفارش به رعایت تقوا، اظهار کرد: یکی از آثار تقوا این است که شخص پرهیزگار نه تنها در برابر سایر انسان ها بلکه در برابر همه موجودات دارای ابهت و عظمت می شود.

وی افزود: طبق روایتی از پیامبر اکرم (ص) هر کس تقوا پیشه کند خداوند در برابر هر چیزی به او ابهت و هیبت عطا می کند.

خطیب جمعه فلاورجان در ادامه تبیین شاخصه های سیره نبوی پیرامون حقوق متقابل زن و مرد در خانواده گفت: اسلام حقوقی را در خانواده بر عهده زن و مرد قرار داده است و اگر این حقوق رعایت شود نتیجه آن کانون گرم خانواده است که آن، تربیت فرزندان صالح خواهد بود.

وی به برخی از حقوق متقابل همسران در خانواده اشاره کرد و افزود: حق شوهر، بزرگ ترین حقی است که خداوند بر عهده زن قرار داده است و بزرگ ترین وظیفه مرد، رعایت حق مادر است.

امر به معروف و نهی از منکر، ضامن برپایی ارزش ها در جامعه امام جمعه فلاورجان با اشاره به آغاز هفته احیا امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: امر به معروف و نهی از منکر، ضامن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه فلاورجان: استکبار اسید را به چهره حجاب می پاشد

امام جمعه فلاورجان: استکبار اسید را به چهره حجاب می پاشد