مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 11:432014-10-24سياسي

امام جمعه ابهر: آیت الله مهدوی کنی ولایتمدار به تمام معنا بودند


آیت الله مهدوی کنی در یک کلمه ولایتمدار به تمام معنا بودند.

- " از زنجان، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ابهر با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم، ایام شهادت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین را به همه رهروان آن امام همام تسلیت گفت.

وی با اشاره به اینکه ماه محرم و صفر ماه برکات اسلامی و ماه زنده ماندن اسلام است، افزود: به قول حضرت امام (ره) ما هرچه داریم از این محرم و صفر است و محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است.

خطیب جمعه ابهر با بیان اینکه ماه های محرم و صفر نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشته است، ادامه داد: دشمنان به اهمیت ماه محرم و صفر پی برده اند و برای همین است در صدد آسیب رساندن به آن هستند.

وی با اشاره به لزوم استفاده از روحانیون در هیئت ها و مساجد، ادامه داد: باید از ورود بدعت ها و خرافات در مراسم های عزاداری ماه محرم خودداری کنیم.

رحیمی در ادامه سخنان خود با اشاره به ارتحال جانگداز عالم ربانی حضرت آیت الله مهدوی کنی تصریح کرد: آن مرحوم به راستی بزرگ قوم بود و اقدامات بزرگی در راستای پیروزی و ادامه راه انقلاب انجام داده بود.

این مسئول با بیان اینکه آیت الله مهدوی کنی از مجاهدان زجر کشیده نهضت اسلامی و از سابقون انقلاب و پیشکسوت نهاد روحانیت بود، تصریح کرد: مشی اعتدال او به ویژه در فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ابهر: آیت الله مهدوی کنی ولایتمدار به تمام معنا بودند

امام جمعه ابهر: آیت الله مهدوی کنی ولایتمدار به تمام معنا بودند