مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 11:382014-10-24سياسي

امام جمعه سمنان: امر به معروف و نهی از منکر مهم ترین درس عاشوراست


مهم ترین درسی که باید از عاشورا بگیریم، امر به معروف و نهی از منکر است.

- " از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان اظهار کرد: تقوا و توسل راه نجات است و اگر اهلش باشیم، به مقصد می رسیم و باید توجه داشت که از راه دیگری جز این به رستگاری نخواهیم رسید.

وی افزود: همه ائمه معصومین (ع) کشتی نجات هستند؛ ولی آن کشتی که بزرگ تر است و زودتر حرکت می کند، کشتی نجات امام حسین (ع) است و باید برای رسیدن به مقصد به ایشان توسل کنیم.

شاهچراغی گفت: دشمنان از صدر اسلام تا امروز با لباس اسلام به جنگ مسلمانان آمده اند و اینک هم داعش خود را خادم مسلمین می داند و سران عربستان خودشان را خادم الحرمین می دانند ولی به جنگ مسلمانان آمده اند.

امام جمعه سمنان افزود: مسجدی خوب است که بر اساس تقوا بنا شده و برای خدا باشد؛ اگر غیر از این باشد، آن مسجد جایگاه مناسبی نیست.

شاهچراغی گفت: تقوا را باید عملی کنید و یکی از علامت های تقوا این است که به مقدسات دینی احترام بگذاریم و مومن واقعی کسی است که حرمت مسجد، مومن و عاشورا را نگه می دارد.

وی افزود: شیعیان به محرم و صفر احترام خاصی می گذارند و شادی های خود را بعد از محرم و صفر برگزار می کنند و این احترام علامت تقواست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه سمنان: امر به معروف و نهی از منکر مهم ترین درس عاشوراست

امام جمعه سمنان: امر به معروف و نهی از منکر مهم ترین درس عاشوراست