مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 10:232014-10-24فرهنگي

20 میلیارد تومان، اعتبار لازم برای خرید 50 نسخه از هر کتاب چاپ اول


اگرچه اعتبار اختصاص یافته برای اجرای طرح خرید 50 نسخه از هر کتاب چاپ اول توسط وزارت ارشاد هنوز اعلام نشده است، با یک حساب سرانگشتی می توان به عدد تقریبی 20 میلیارد تومان در سال برای اجرای این طرح رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تازگی آیین نامه ای را برای خرید تازه های نشر از ناشران سراسر کشور به تصویب رسانده که به گفته سیدعباس صالحی، هدف از آن راه اندازی نمایشگاه دایمی از تازه های نشر در مراکز استان ها و آشنایی جامعه مخاطبین با جدیدترین آثار منتشرشده در کشور است.

در پی اعلام این خبر از سوی معاون فرهنگی وزیر ارشاد، خبرنگار مهر جزییات بیشتری از این موضوع را از مشاور اجرایی این معاونت جویا شد.

به گفته امیرزاده، طرح مذکور مسبوق به سابقه بوده و در واقع احیای طرحی است که اجرای آن از بیش از دو سال پیش به این طرف متوقف شده بود.

بنا بر اعلام، در دوره جدید اجرای این طرح به همان تعداد (50 نسخه) کتاب از ناشران سراسر کشور و البته این بار با مشارکت دادن خود پدیدآورندگان و ناشران آنها، بلافاصله پس از انتشار در سبد خرید معاونت فرهنگی وزارت ارشاد قرار می گیرد.

این مقام مسئول در معاونت فرهنگی وزارت ارشاد، اعتبار اختصاص یافته برای اجرای طرح یادشده را در سال جاری مناسب خواند اما رقم دقیق آن را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 میلیارد تومان، اعتبار لازم برای خرید 50 نسخه از هر کتاب چاپ اول

20 میلیارد تومان، اعتبار لازم برای خرید 50 نسخه از هر کتاب چاپ اول