مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 10:082014-10-24اجتماعي

کاهش 8 تا 15 درجه ای دما در کشور


روز یکشنبه بارش ها در سواحل دریای خزر بویژه سواحل غربی تشدید خواهد شد و دوشنبه در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده همراه با افت دمای 10 تا 15 درجه رخ خواهد داد.

- سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی از بعداز ظهر شنبه تا دوشنبه در مناطق مرتفع استان های ساحلی دریای خزر، اردبیل و آذربایجان شرقی کاهش دمای 8 تا 10 درجه ای و دوشنبه در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی افت دمای 10 تا 15 درجه رخ خواهد داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی بعد از ظهرشنبه تا دوشنبه با نفوذ جریان های سرد شمالی، در استان های ساحلی دریای خزر، اردبیل و آذربایجان شرقی بارش باران، گاهی وزش باد، در مناطق مرتفع بارش برف و کاهش 8 تا 10 درجه ای دما پیش بینی می شود.

همچنین روز یک شنبه بارش ها در سواحل دریای خزر بویژه سواحل غربی تشدید خواهد شد و دوشنبه در خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده همراه با افت دمای 10 تا 15 درجه رخ خواهد داد.

دریای خزر از اواخر روز شنبه و طی روز های یکشنبه و دوشنبه مواج خواهد بود.

بنابراین گزارش، براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی 24 ساعت آینده در غالب مناطق کشور جو آرام می باشد ازاینرو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت غبار صبحگاهی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 8 تا 15 درجه ای دما در کشور

کاهش 8 تا 15 درجه ای دما در کشور