مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 10:032014-10-24بين الملل

جزایری: آمریکا از داعش حمایت می کند


معاون رییس ستاد کل نیروهای مسلح ایران، دولت آمریکا را حامی تسلیحاتی گروه تروریستی داعش توصیف کرد و گفت ائتلاف علیه گروه تروریستی داعش دروغی بزرگ است که هدف آن، - ضربه زدن به محور مقاومت در منطقه می باشد.

سردار سید مسعود جزایری در مصاحبه با شبکه خبری العالم، اقدام ائتلاف آمریکا و همپیمانش علیه داعش را "مضحک و دروغی بزرگ" دانست و تصریح کرد: همه ما می دانیم که در این مدت در عراق و سوریه به خصوص در شمال عراق، بیشترین خسارات و تلفات متوجه غیرنظامیان بوده است.

معاون رییس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان با اشاره به اینکه آمریکایی ها محموله های تسلیحاتی و جنگ افزاری را در اختیار تروریست های داعش قرار داده اند، تصریح کرد: بعید نیست که آمریکایی ها اعلام کنند این مهمات از روی اشتباه به داعش رسیده است.

سردار جزایری تاکید کرد که این نگرش آمریکایی هاست و هر زمان چنین اعمالی مرتکب می شوند درصدد تکذیب آن برمی آیند، حال آنکه این اقدام اشتباه نبوده است، بلکه بطور عمد صورت گرفته و هیچ توجیه نظامی در این زمینه وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا تلاشهای فراوانی را برای نابودی محور مقاومت یا تجزیه آن در منطقه و همچنین ایجاد اختلاف بین تشکیلات مقاومت کرده و امروز با استفاده از سناریوی "تفرقه بیانداز و حکومت کن" در میان گروه های مختلف به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزایری: آمریکا از داعش حمایت می کند

جزایری: آمریکا از داعش حمایت می کند