مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 09:532014-10-24ورزشي

رییس مجلس پیروزی های کاروان ورزشی پاراآسیایی را تبریک گفت


رییس مجلس شورای اسلامی طی پیامی پیروزی های درخشان و افتخارآفرین ورزشکاران جانباز و معلول در بازی های پاراآسیایی را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب نتایج درخشان و افتخارآفرین ورزشکاران جانباز و معلول در بازی های پاراآسیایی را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، ورزشکاران و خانواده هایشان تبریک گفت.

متن پیام لاریجانی به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم تلاش و همت ورزشکاران جانباز و معلول با عنوان کاروان غدیر در بازی های پاراآسیایی که کسب نتایج درخشان و افتخارآفرین را به همراه داشت همه ملت را شاد و مسرور ساخت.

این عزیزان قهرمان با رشادت و غیرت خویش توانایی هایشان را نمایان کرده اند تا همگان باور کنند هیچ عامل و دلیلی نمی تواند مانع کسب موفقیت در عرصه های زندگی و یا فعالیت های ورزشی باشد و می توان با انگیزه و امید قله های افتخار را فتح کرد.

اینجانب ضمن اظهارخوشحالی از دستاوردهای این عزیزان و عرض تبریک پیروزی های اعضای کاروان ورزشی جانبازان و معلولان به مقام معظم رهبری ، ملت شریف ایران ، ورزشکاران و خانواده هایشان موفقیت آنان را در تمامی زمینه ها از خداوند متعال مسئلت می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مجلس پیروزی های کاروان ورزشی پاراآسیایی را تبریک گفت

رییس مجلس پیروزی های کاروان ورزشی پاراآسیایی را تبریک گفت