مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 09:482014-10-24اقتصادي

برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی در تهران


دومین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی (صنایع زیر ساختی سیم و کابل، پروفیل و ماشین آلات وابسته) از 23 تا 26 آذرماه سالجاری با حضور و مشارکت بزرگترین و معتبرترین شرکت های داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، در دومین نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی که تنها نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی خاورمیانه محسوب می شود، تاکنون ده ها شرکت و واحد بزرگ تولیدی، صنعتی داخلی و خارجی، اعلام آمادگی کرده اند تا در این نمایشگاه آخرین تولیدات ، تجهیزات و خدمات خود را به نمایش بگذارند.

در این نمایشگاه انواع ماشین آلات تولید سیم و کابل، مواد خام اولیه (آلومینیوم، مس، سیم فولادی و .

)، ابزارهای تولید، مواد عایق و روکش، تجهیزات اندازه گیری و آزمون، تجهیزات کنترل کیفیت مواد و ملزومات جانبی (روانکارها، قرقره و .

)، بسته بندی محصول، انواع مفتول (مسی، آلومینیومی و فولادی)، محصولات و فرآورده های جانبی مفتولها ، پروفیلها و محصولات جانبی ، انواع دستگاه ها ، تجهیزات و ماشین آلات تولید سیم و کابل ، انواع مواد خام اولیه ، ابزارهای تولید، مواد عایق و روکش، انواع مفتول، انواع پروفیل و دیگر صنایع مرتبط با این حوزه عرضه و به نمایش عموم گذاشته خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی در تهران

برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع مفتولی در تهران