مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 09:082014-10-24سياسي

سردار نقدی: دولت ترکیه حامی تروریست هاست / امروز شیعه و سنی، فدایی یکدیگرند


سردار نقدی با اشاره به اینکه در کوبانی رزمنده به وفور وجود دارد، گفت: اما متاسفانه ترکیه از تروریست ها حمایت می کند و به جای حمایت از مسلمانان، - " از سنندج، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در رزمایش رزمی فرهنگی الی بیت المقدس اظهار کرد" سلام رهبر حکیم و فرزانه انقلاب را به مردم استان و بسیجیان می رسانم.

وی با اشاره به اینکه راه بسیجیان، بهترین راه ها است، گفت: خواهران بسیجی باید به چادرهای خود که پرچم نجابت و شرافت و حیا و عفت و غیرت بوده و از شهدای بزرگوار به یادگار است، افتخار کنند.

رییس سازمان بسیج مستضعفان، خاطرنشان کرد: پیروزی های بزرگ بسیجیان که با استقامت در مسیر حق به دست آمده است، موجب شد تا دشمنان روز به روز عقب تر رفته و بینی آنها به خاک مالیده شود.

سردار نقدی با بیان اینکه دشمن شکست های پیاپی را در همه دنیا و به ویژه منطقه اسلامی تجربه کرد، گفت: وعده امام راحل مبنی بر اینکه اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح می کند، محقق شده و موج بیداری که امروز دنیا را در بر گرفته است، نتیجه مقاومت بسیجیان است و این زنجیره پیروزی ها تا آخر ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه امروز دشمنی که در مقابل عزم بسیجیان قهرمان کم آورده است، سردرگم شده است، تصریح کرد: امروز سلاح هایشان کارآیی ندارد و می بینند تحمل قدرت و پیروزی اسلام را در ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار نقدی: دولت ترکیه حامی تروریست هاست / امروز شیعه و سنی، فدایی یکدیگرند

سردار نقدی: دولت ترکیه حامی تروریست هاست / امروز شیعه و سنی، فدایی یکدیگرند