مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 08:122014-10-24پزشكي

وزیر بهداشت: کتاب جدید تعرفه گذاری خدمات سلامت، اقدامی در مسیر اخلاق


وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: کتاب جدید تعرفه گذاری خدمات سلامت ، صیانت از خدمات ارزشمند پزشکان و اقدامی در مسیر اخلاق است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار واحد مرکزی خبر دکتر سید حسن هاشمی در دومین روز از دهمین اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی در سخنانی افزود : منافع جامعه پزشکی تنها از مسیر واقعی کردن تعرفه های سلامت محقق می شود و اگر در این شرایط خاص بتوانیم این اقدام موثر را انجام دهیم، کمک بزرگی به سلامت مردم و جامعه پزشکی کرده ایم و در عین حال منافع جامعه پزشکی را در درازمدت ، بهتر تضمین خواهیم کرد.

وی افزود: در این صورت با آبروی بیشتری می توانیم درخواست کنیم که اعتبارات حوزه سلامت، توسط دولت و مجلس شورای اسلامی در آینده بیشتر حمایت شود.

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در عین حال شیطنت هایی در اجرای این طرح وجود خواهد داشت، تاکید کرد: در این راستا به لحاظ پیشگیری از این شیطنت ها، حوزه هایی مثل سازمان نظام پزشکی و انجمن های علمی تخصصی باید بیش از پیش در جهت همکاری برای اجرای کتاب تعرفه ها تقویت شوند چون همه ما دریک مسیر قرار داریم ضمن اینکه هماهنگی بین روسای دانشگاه ها و مسئولان سازمان نظام پزشکی در اجرای هر چه بهتر این طرح بسیار ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: کتاب جدید تعرفه گذاری خدمات سلامت، اقدامی در مسیر اخلاق

وزیر بهداشت: کتاب جدید تعرفه گذاری خدمات سلامت، اقدامی در مسیر اخلاق