مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 08:082014-10-24فرهنگي

جایگاه فرهنگ ارزشمندتر از قدرت نظامی است


مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جایگاه فرهنگ بسیار ارزشمندتر از قدرت نظامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه آذربایجان شرقی، محمد مهدی احمدی در نشست تخصصی معاونت فرهنگی این وزارتخانه که با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور در تبریز همراه بود، اظهار کرد: سالانه چهار مدیرکل موفق استانی معرفی و مورد تجلیل قرار می گیرند.

وی با بیان این که عملکرد تمامی استان ها مورد تحلیل و بررسی مرکز قرار می گیرد، خاطرنشان کرد: هر کشوری که فرهنگ غالب جهانی را در اختیار داشته باشد، می تواند حرف خود را در سراسر دنیا القا کند و این نشان می دهد که جایگاه فرهنگ بسیار ارزشمندتر از قدرت نظامی است.

احمدی با تأکید بر این که تناسب میان ماهیت شغلی و ماهیت شاغل، لازمه فعالیت در عرصه فرهنگی است، گفت: مدیر فرهنگی دارای سه شاخص مهم است، مدیر فرهنگی کسی است که به صورت مستقیم با فعالیت ها و برنامه های فرهنگی درگیر بوده و کارشناس در یکی از عرصه های فرهنگی و هنری باشد.

مدیرکل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: سومین شاخص یک مدیر فرهنگی این است که دلبستگی و دغدغه در موضوعات فرهنگی داشته باشد، ارزیابی وزارتخانه از مدیران کل استانی نیز بر اساس این سه شاخص خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایگاه فرهنگ ارزشمندتر از قدرت نظامی است

جایگاه فرهنگ ارزشمندتر از قدرت نظامی است