مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 07:182014-10-24سياسي

ایجاد مرکز تحقیقات صمغ های بومی بزودی در کشور


مسؤول دبیرخانه همایش بین المللی صمغ های بومی از راه اندازی مرکز تحقیقات صمغ های بومی در آینده نزدیک به عنوان یکی از برنامه های پژوهشکده علوم و صنایع غذایی خبر داد.

- آرام بستان در گفت وگو با خبرنگار علمی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خراسان، با اعلام این خبر اظهار کرد: پروفسور فیلیپس به عنوان پدر هیدروکلوییدها در دنیا شناخته می شود و مرکز تحقیقاتی صمغ در انگلیس نیز زیر نظر وی فعالیت می کند.

وی ادامه داد: ما به دنبال این هستیم تا بتوانیم در مشهد نیز مرکزی در این خصوص راه اندازی کنیم.

بستان با اشاره به برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی صمغ های بومی خاطرنشان کرد: در این همایش جدیدترین دستاوردهای صمغ های بومی مورد بررسی قرار می گیرد که نتایج آن در سه مجله ملی و بین المللی منتشر می شود.

مسؤول دبیرخانه همایش بین المللی صمغ های بومی با بیان اینکه سطح این همایش از تراز علمی بالایی برخوردار است، گفت: در این همایش از کشورهای ژاپن، چین، ترکیه، نیوزلند، روسیه، انگلیس و پاکستان شرکت کنندگان مختلفی حضور داشتند.

وی افزود: بیش از 200 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شد که از این تعداد 170 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت، حدود 15 تا 20 درصد از این مقالات نیز از کشورهای خارجی به دبیرخانه ارسال شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مرکز تحقیقات صمغ های بومی بزودی در کشور

ایجاد مرکز تحقیقات صمغ های بومی بزودی در کشور