مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 07:132014-10-24سياسي

مدرسه صدرا دخترانه قروه افتتاح شد/ فعالیت 126 مدرسه صدرا در سراسر کشور


طی مراسمی و با حضور مشاور عالی رییس سازرمان تبلیغات اسلامی و شماری از مدیران کل استان و شهرستان، مدرسه دخترانه صدار شهرستان قروه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، شامگاه پنج شنبه و طی مراسمی در شهرستان قروه که با حضور مشاور عالی رییس سازمان تبلیغات اسلامی کشور و شماری از مدیران کل ادارات و سازمان های دولتی استان و شهرستان برگزار شد، مدرسه صدرا دخترانه شهرستان قروه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در این مراسم طی سخنانی با اشاره به فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته در راستای اعتلا فعالیت های فرهنگی در این استان بیان کرد: به برکت نگاه هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی خوشبختانه فعالیت های فرهنگی خوبی در این استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به نامگذاری کردستان به عنوان استانی فرهنگی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار داشت: خوشبختانه به برکت سفر معظم له به استان کردستان در اردیبهشت معطر سال 88 فعالیت ها و اقدامات خوبی در این بخش در استان کردستان صورت گرفته است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کردستان به اهمیت فعالیت مدارس صدرا در استان و سایر نقاط کشور اشاره کرد و گفت: مدارس صدرا از الزامات زیرساخت فرهنگی در حوزه معارف دینی است و به همین دلیل باید ضمن بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه صدرا دخترانه قروه افتتاح شد/ فعالیت 126 مدرسه صدرا در سراسر کشور

مدرسه صدرا دخترانه قروه افتتاح شد/ فعالیت 126 مدرسه صدرا در سراسر کشور