مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 07:032014-10-24اجتماعي

میدان انقلاب اسلامی ساماندهی شد


معاون امور شهری محیط زیست منطقه 6 شهرداری تهران با اشاره به برداشتن پل عابر پیاده از ابتدای خیابان کارگر در جنوب میدان انقلاب گفت: اقدامات دیگری برای ساماندهی این میدان انجام نشده است.

- افشین خدامی در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به اطلاعات و آرام سازی فضای میدان انقلاب اسلامی گفت: حذف زوائد فیزیکی نرده های اضافی، پایه های فرسوده تابلو، چراغ های فرسوده و پایه های چراغ های فرسوده با جانمایی نامناسب از جمله اقداماتی بود که در راستای ساماندهی این میدان انجام شد.

وی با بیان اینکه این اقدامات در دو ماه اخیر انجام شده است، افزود: حذف اتاقک های برق، رنگ آمیزی جدول طول میدان و جمع آوری کیوسک شرکت واحد در ضلع شرقی میدان نیز در این مدت انجام گرفته است.

معاون امور شهری محیط زیست منطقه 6 شهرداری تهران با اشاره به کارگاه های مترو در داخل میدان انقلاب اسلامی اظهار کرد: فعالیت این دو کارگاه تمام شده بود؛ اما اقدامی برای آزادسازی آن نمی شد که به تازگی تخلیه گلدان های طبقاتی جایگزین فضای آن شده است.

به گفته خدامی یکی دو کیوسک دیگر نیز در محدوده میدان انقلاب اسلامی وجود دارد که مربوط به دستگاه های دیگر است و باید برای برداشت یا جانمایی صحیح آن اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میدان انقلاب اسلامی ساماندهی شد

میدان انقلاب اسلامی ساماندهی شد