مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 06:532014-10-24فرهنگي

توضیح مدیر بنیاد ادبیات داستانی درباره اغلاط فهرست کتاب های جایزه جلال


مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی با تایید برخی اشتباهاتِ مربوط به ژانر برخی عناوین مندرج در فهرست کتاب های هفتمین دوره جایزه جلال آل احمد و بیان این نکته که «اتفاقاً خود ما هم چند کتاب بی ربط به موضوع این جایزه را در این فهرست پیدا کرده ایم»، - مدیرعامل بنیاد شعر و ادبیات داستانی با تایید برخی اشتباهاتِ مربوط به ژانر برخی عناوین مندرج در فهرست کتاب های هفتمین دوره جایزه جلال آل احمد و بیان این نکته که اتفاقاً خود ما هم چند کتاب بی ربط به موضوع این جایزه را در این فهرست پیدا کرده ایم ، در این باره توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، اخیراً بنیاد شعر و ادبیات داستانی اقدام به انتشار فهرستی با عنوان کتاب های هفتمین دوره جایزه ادبی جلال آل احمد کرده است.

این فهرست کتب مرحله اول این جایزه را در چهار بخش داستان بلند و رمان، داستان کوتاه، نقد ادبی و مستندنگاری و تاریخ نگاری، دربرمی گیرد که با مراجعه به لینک های می توان عناوین آنها را مشاهده کرد.

پس از انتشار این فهرست، ایرادها و انتقادهایی از سوی پدیدآورندگان برخی آثار موجود در این فهرست، به آن وارد شد؛ از جمله این ایرادها درج عناوین برخی از کتاب های شعر در بخش رمان و بالعکس و یا انتشار کتاب هایی در حوزه کودک به عنوان رمان، بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح مدیر بنیاد ادبیات داستانی درباره اغلاط فهرست کتاب های جایزه جلال

توضیح مدیر بنیاد ادبیات داستانی درباره اغلاط فهرست کتاب های جایزه جلال