مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 06:232014-10-24ورزشي

فدراسیون دوومیدانی در نتایج بازی های آسیایی مقصر نبود


دبیر فدراسیون دو و میدانی کشورمان با بیان اینکه فدراسیون دو و میدانی در نتایج بازی های آسیایی مقصر نبود، گفت: بخشی از تجهیزات ورزشی باید از کشورهای خارجی وارد شود و در چند سال گذشته نیز با مشکل واردات این تجهیزات مواجه بوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسین رشیدیان بعدازظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران درباره برگزاری مسابقات دو و میدانی برترین های جوانان و نوجوانان کشور در قم اظهار داشت: قم یکی از استان های فعال در دو و میدانی است و با توجه به کیفیت بالای پیست دو و میدانی شهید حیدریان قم، علاوه بر برگزاری این مسابقات در قم، می توانیم اردوی تیم های ملی را در قم برگزار کنیم.

وی با انتقاد از پوشش چمن مصنوعی برای مسابقات دو و میدانی کشوری گفت: وقتی زمین چمن یک ورزشگاه با چمن مصنوعی پوشانده شود، امکان برگزاری مسابقات بخش میدانی رشته دو و میدانی از بین می رود و ایراد ورزشگاه شهید حیدریان قم همین مسئله است اما پیست این ورزشگاه از کیفیت خوبی برخوردار است.

دبیر فدراسیون دو و میدانی کشورمان افزود: در مقایسه با دیگر استان ها، قم یکی از معدود مکان هایی است که از چنین پیست استاندارد و باکیفیتی بهره می برد گرچه هنوز با استاندارد ها فاصله داریم و باید تجهیزات مناسبی در این پیست ها به کار گرفته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون دوومیدانی در نتایج بازی های آسیایی مقصر نبود

فدراسیون دوومیدانی در نتایج بازی های آسیایی مقصر نبود