مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 05:182014-10-24فرهنگي

«ابله» قبل از تولید قاچاق شد!


دانلود غیرمجاز آثار شبکه نمایش خانگی تا جایی پیش رفته که سریال «ابله» بیش از یک ماه قبل از آماده شدن و عرضه قسمت اولش توسط سودجویان در فضای مجازی آماده دانلود شود ! - دانلود غیرمجاز آثار شبکه نمایش خانگی تا جایی پیش رفته که سریال ابله بیش از یک ماه قبل از آماده شدن و عرضه قسمت اولش توسط سودجویان در فضای مجازی آماده دانلود شود ! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سالهاست که عرضه نسخه غیرمجاز یا به اصطلاح پرده ای آثار سینمایی صدمات زیادی را به اقتصاد سینمای ایران وارد کرده است که البته با پیگیری های صورت گرفته مدتی است که کمتر شاهد چنین اتفاقاتی هستیم اما در مقابل سودجویان و متخلفان به سمت فضای مجازی و عرضه نسخه با کیفیت آثار عرضه شده در شبکه نمایش خانگی سوق پیدا کرده اند.

دانلود غیر مجاز سریال ابله بطوریکه با عرضه یک محصول رقابت بر سر سرعت قرار دادن لینک دانلود آن در سایت های مختلف بوجود آمده و به تبع آن تبلیغات گسترده ای روی این سایت ها قرار می گیرد.

از کم مخاطب ترین اثر تا آثار پرمخاطب به سرعت با کیفیت بالا روی این سایت ها عرضه می شوند و در حالیکه بسیاری از سایت ها به دلیل محتوایی با مشکل فیلتر شدن مواجه شده اند اما سایت های عرضه غیر مجاز فیلم ها و سریال ها بدون هیچ محدودیتی به کارشان ادامه می دهند و به راحتی هم فروش کالاهای متعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ابله» قبل از تولید قاچاق شد!

«ابله» قبل از تولید قاچاق شد!