مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 آبان 1393 ساعت 05:082014-10-24فرهنگي

بی حالی فیلم را گردن فصل اکران نیندازید


حبیب اسماعیلی با بیان زمان های اکران بعضی از فیلم های دفتر پخش فیمسازان، تاکید کرد که فیلم های خوب می توانند در هر فصلی مخاطب خود را جذب کنند و نباید بی حالیِ یک فیلم را به گردن فصل اکرانش انداخت.

- مدیر موسسه پخش فیلمسازان مولود در گفت وگویی با خبرنگار سینمایی ایسنا، درباره اکران فیلم های این موسسه بیان کرد:ما اکنون پنج فیلم تراژدی آزیتا موگویی، فیلم ملبورن نیما جاویدی، مجرد 40 ساله شاهین باباپور، ناخواسته برزو نیک نژاد و ارسال یک آگهی تسلیت برای روزنامه ابراهیم ابراهیمیان را در دفترمان داریم و تقریبا می توان گفت که تاریخ اکران اکثر آن ها مشخص شده و یا در مراحل پایانی تصمیم گیری است.

وی ادامه داد: بر طبق مذاکراتمان ملبورن قرار است اوایل آذر اکران شود.

همچنین تراژدی بعد از آتش بس2 و مجرد 40 ساله نیز بعد از آنچه مردان درباره زنان نمی دانند اکران خواهد شد، همچنین دو فیلم دیگر نیز در مراحل پایانی توافقات هستند.

اسماعیلی همچنین درباره استقبال مخاطبان از فیلم ساکن طبقه وسط شهاب حسینی گفت: واقعا وضعیت استقبال از این فیلم عالی است و باید بگویم رزروهای مان در تهران، مشهد و.

فوق العاده است.

این در حالی است که ما فیلم را در سینماهای آزاد اکران کرده ایم و فعلا تا زمانی که این سینما به ما اضافه شود، تنها می توانیم یک سانس در سینما آز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی حالی فیلم را گردن فصل اکران نیندازید

بی حالی فیلم را گردن فصل اکران نیندازید