مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 21:482014-10-23سياسي

بدتر از این که واژه آغوش مجوز نمی گیرد...


اگر عنوان شورای شعر و ترانه را از شورای ممیزی به شورای کارشناسی بدل کرده اند، این نشان می دهد برخی می دانند خط قرمز کشیدن بر شعر کار غیرکارشناسانه و غیراخلاقی ای است؛ - اما تنها با اسم گروه بازی شده و در نهایت کار این شورا ممیزی و ممنوعیت است.

این ترانه سرا در گفت وگو با خبرنگار ادبیات ایسنا ، درباره وضعیت ترانه سرایی امروز گفت: وضعیت ترانه سرایی بالقوه خوب است، اما در فعل شرایط جور دیگری است و به دلیل محدودیت هایی که برای کارهای نو و باجسارت ایجاد می شود ، همه ترانه ها نمی توانند امکان انتشار پیدا کنند و این شرایط به دلیل وجود ممیزی است.

بمانی در پاسخ به این سوال که چرا ما کمتر اجرای ترانه های اجتماعی را می بینیم گفت: خواننده هایی که کار اجتماعی بخوانند کم داریم و شرایط ممیزی کمتر اجازه می دهد که خواننده ها بخواهند وارد حوزه ترانه های اجتماعی شوند که هم نیاز روز است و هم مخاطب دارد.

بهترین ترانه های ما ترانه هایی هستند که شنیده نمی شوند و در واقع چیزی که ما می شنویم به دلیل ضعف مضمون در ترانه نیست، بلکه به دلیل وجود ممیزی است.

او درباره اینکه چقدر ترانه های اجتماعی با استقبال مخاطب مواجه می شوند هم گفت: ما به عنوان یکی از جوان ترین کشورها در هر ژانری که بنویسیم، مخاطب خاص خودش را پیدا می کند ؛ این گونه نیست که مخاطب از ترانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدتر از این که واژه آغوش مجوز نمی گیرد...

بدتر از این که واژه آغوش مجوز نمی گیرد...