مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 20:482014-10-23ورزشي

فارس گزارش می‎دهد ورزش روستاهای گلستان در حصار بی‎توجهی


اگرچه برخی از روستاهای گلستان به واسطه داشتن برخی امکانات ورزشی از جمله سالن و زمین ورزشی رشد مناسبی در حوزه ورزش داشته اند، اما اکثر روستاهای استان گلستان هنوز از چنین امکاناتی بهره مند نیستند.

- " از گرگان، این شرایط نه چندان راضی کننده زمانی بیشتر خود را نشان می‎دهد که تقریبا 50 درصد از جمعیت  استان روستایی است و لزوم رسیدگی به موضوع ورزش برای این بخش از جامعه استان امری ضروری و مسلم به نظر می‎رسد.

  طی سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، طرح‎های متعدد ورزشی، همچون احداث سالن‎های ورزشی در برخی از روستاهای استان احداث شده اما بسیاری از روستاهای استان از حداقل امکانات ورزشی محروم هستند و فرزندان این مناطق مجبور هستند برای برخورداری از این امکان به شهرهای مجاور مراجعه کنند.

بسیاری از روستاهای گلستان از حداقل امکانات ورزشی برخوردار نیستند در بسیاری از روستاهای استان امکانات اولیه ورزشی وجود ندارد و نوجوانان حتی از یک محیط مناسب برای ورزش محروم هستند.

این وضعیت برای دختران بغرنج‎تر است، چرا که علاوه بر نبود امکانات خاص ورزش، به دلیل بافت سنتی منطقه، فرهنگ ورزش در این قشر وجود ندارد و چنین جامعه‎ای ورزش را موضوعی مردانه می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می‎دهد ورزش روستاهای گلستان در حصار بی‎توجهی

فارس گزارش می‎دهد ورزش روستاهای گلستان در حصار بی‎توجهی