مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 آبان 1393 ساعت 20:382014-10-23بين الملل

جنبش غیرمتعهد با رویه فعلی تعیین گزارشگران ویژه کشوری در مورد حقوق بشر مخالف است


نشست ماهانه دفتر هماهنگی جنبش غیرمتعهد روز پنجشنبه به ریاست حسین دهقانی، سفیر و سرپرست نمایندگی دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل، در مقر این سازمان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در بخشی از این جلسه که به موضوع حقوق بشر اختصاص داشت، قطعنامه های کشوری که توسط مجمع عمومی سازمان ملل علیه برخی از کشورها صادر می شود و نیز ماموریت های گزارشگران کشوری مورد بحث قرار گرفت.

در این رابطه شماری از اعضای جنبش ضمن یادآوری مخالفت جنبش با این قبیل اقدامات از سوی مجمع عمومی و کمیته سوم مجمع، خواستار فعالیت بیشتر رییس و اعضای جنبش غیرمتعهد در جلوگیری از این قبیل اقدامات شدند که در نهایت با پیشنهاد رییس جلسه مقرر شد، نامه ای با امضای سفیر کشورمان به نمایندگی از سوی جنبش غیرمتعهد به دبیر کل سازمان ملل، روسای مجمع عمومی و کمیته سوم آن ارسال و در آن مواضع جنبش علیه قطعنامه ها و نیز ماموریت های کشوری یادآوری و توقف این گونه اقدامات درخواست شود.

سفیر کشورمان همچنین از اعضای جنبش خواست که با توجه به مصوبات نشست های سران و وزرای خارجه با جدیت و تلاش بیشتری در مباحث مربوطه در سازمان ملل مشارکت کرده و از هیچ تلاشی برای پیشبرد نظرات رهبران کشورهای عضو جنبش فروگذار نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش غیرمتعهد با رویه فعلی تعیین گزارشگران ویژه کشوری در مورد حقوق بشر مخالف است

جنبش غیرمتعهد با رویه فعلی تعیین گزارشگران ویژه کشوری در مورد حقوق بشر مخالف است